onsdag 9. mars 2011

den gangen...

Idag har jeg tenkt mye tilbake på tiden da vi fant ut at vi ventet smått... vi kom hjem fra syden en lørdag, og mandagen testet vi positivt for første gang:D Vi ventet 5 dager og testet igjen, og den var også positiv! O lykke!!:)

Ville vel ikke helt tro det i begynnelsen, det skjedde så fort. Men lillegullet satt på "første forsøk", og vi hadde mye spennende i vente:)

Vi testet første gangen 3 august, og da var det et svakt plusstegn. Hadde kjøpt en topakning md tester og tenkte at det ble nok brukt mye penger på slike.. men den gang ei:o) 8 august testet vi andre gangen, og da var det et kraftigere plusstegn! Hurra!! Vi var gravide!!!!

Mellom disse to testene beiset jeg plattingen vi hadde bygd, endelig skulle vi ta den i bruk! Og glad er jeg for at det ble gjort da, for ikke mange dagene etter lå jeg rett ut og kastet opp de neste mnd. Jeg var kvalm denne dagen også, men trosset det og nøt fineværet=) Jeg tror nok sommerfuglene vokste i takt med spenningen, og det var tøfft å gå rundt og skulle holde dette lille vidunderet skjult for omverdenen..

Men det tok ikke mange ukene før vi fortalte det til nærmeste familien. Med så dårlig form var det umulig å holde det skjult.. Jeg husker da jeg var på besøk hos mamma og søsteren min med familie bodde i kjelleren... jeg skulle til å reise.. og Linda fulgte meg ut..så sier hun: "det er vel ikke noe på vei?"... herlighet så vanskelig det var å stå der å si nei!!! Hadde jo lyst å bare rope det ut!!hihi.

Nå er det bare 5 uker igjen, idag bikket vi uke 35, og det er en blanding av skrekk og voldsom glede som raser rundt nå. Når skjer det, hvordan skjer det, og ikke minst- hvor lang tid tar det?? Jeg prøver å forberede meg, men tror nok ikke det er mulig. Så nå er det bare å vente på at lillegull har tenkt å melde sin ankomst. Alt er klart her, så det gjenstår bare å ruge ferdig:)

Mens jeg venter strikker jeg,hihi. Er straks ferdig med prinseteppet nå, gleder meg slik til det er ferdig=)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar