onsdag 20. oktober 2010

vinterstemning

I går begynte det å snø her. Koselig! Det har vært meldt snø en ukes tid, så vi var godt forberedt. Vinterdekkene kom på, og utpå kvelden kom snøen. Idag når vi våknet var det vinter ute! :) 
Det er herlig med snø, og vi har kost oss masse ute på jobb idag;) Jeg gleder meg til å våkne i morgen og se hvor mye snø som har kommet iløpet av natten. Det har snødd tett i hele dag, og det skal snø i hele morgen også. Jeg fikk nesten julestemning tidligere idag. Julebrus, fenalår(til sambo), pepperkaker og klementiner, mmm=)

Ellers går dagene i rasende fart, og jeg har helt glemt/ikke hatt tid å ta bilder og legge ut det jeg tenkte på søndag. Men det kommer. Idag er det avslapping som gjelder:)

Mine to favorittblogger for tiden er: 

http://trineblogg.blogspot.com/ som er en fantastisk herlig og inspirerende blogg, jeg finner mange gode tips her altså! 

http://silje-sin.blogspot.com/ denne dama har en fantastisk herlig blogg, og jeg digger å titte innom! Hverdagen med de søte små(som snart blir storesøsken), hus og hjem, en fin og god hverdag, en herlig blogg rett og slett:) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar