lørdag 9. oktober 2010

dyrebare skatter

Denne uken  har det skjedd mye, og jeg merker at tankene stadig vandrer mer enn før. Jeg har fått både gode og dårlige nyheter denne uken, noe som får meg til å se livet på en litt annen måte enn før. Jeg setter mer pris på enkelte ting, og gleder meg stadig over noe nytt som skjer. 

Jeg har hatt to feriedager denne uken, noe som kom godt med. Den ene brukte jeg til selvpleie her i heimen, og den andre startet med en moatur(kjøpesenter) sammen med mamma, og fortsatte til min søster og hennes to barn, og vårt felles tantebarn som hun skulle passe. Vi koste oss med scrapping, turer og mye latter rundt de morsomme barna. Det er ikke ofte jeg tilbringer dager sammen med alle tre gullungene på en gang, så det var en koselig dag. På kvelden igår var vi hos min bror som nettopp har kjøpt nytt hus. Vi trodde vi skulle hjelpe de med litt flytting, men de er jo så raske, så alt var kommet i hus i går ettermiddag :o  Flinke å flytte har de jammen vært;)

I helgen skal mye skje, og jeg er akkurat ferdig med vask av hele kjøkkenet. Herlig! Nå står scrappekroken for tur. Den skal ryddes, organiseres og forhåpentligvis skapes nye kreasjoner i;) 

Jeg håper alle dere der ute har en strålende fin helg, og nyter den sammen med kjente og kjære:)
Husk å ta vare på alle de små dyrebare skattene vi har rundt oss:) 


Her er minste tantegullet, i bursdagen min for litt siden. Hun ville så gjerne smake på alt det gode tante hadde, og her er blant annet pastasalat, kanelsnurr(som tante Linda-min søster, bakte), oreokake, eplekake, sjokoladepudding og vaniljesaus. Mmmm... livet er fint! Legg merke til de tre små lekebilene som er sirlig plassert på rad og rekke, biler er topp!=) 

4 kommentarer:

  1. Det er viktig å legge merke til og glede seg over små hverdags ting♥ Da barna mine var mindre,minnet jeg meg selv om det stadig vekk. Tiden gikk så fort noen ganger og tanken på at barna skulle bli store,gjorde meg nesten deprimert;) Nå er de større,9,13 og 19,og jeg har til og med blitt bestemor:) Det er ikke fullt så deprimerende lenger å tenke at de skal bli store,heldigvis:) Det er jo tross alt det som er naturlig;)
    Ble litt melankolsk av innlegget ditt,så nå vandrer tankene mine,også:)Håper alt er bra med deg og dine:)
    Nydelig tantegull du har:)

    SvarSlett
  2. Uffda, ikke gøy å lese at du har fått dårlige nyheter. Håpe det ikke e nåkke alvorlig?

    Så søt Leah e:)

    SvarSlett
  3. Du skriver et veldig fint innlegg, tror desverre jeg vet hvilken dårlig nyhet du sikter til og den har nok fått mange av oss til å tenke og ikke minst diskutere, denne uken! Det kom så nært oss denne gangen!

    Ellers har du et nydelig tantebarn, deilig å smake på alt som finnes på bodet;))

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Uff, leit å høre at du har fått triste nyheter! Ble litt melankolsk jeg også.... Samtidig er det fint å se at du har ting å glede deg over, tantebarnet ditt var jo aldeles skjønn!

    Klem

    SvarSlett