fredag 2. juli 2010

søte venninner

Jeg har noen søte venninner altså=)  Jeg har fått noen nydelige gaver av mine gode venninner Marianne og Beate. Bare se på bildene under.
Av Beate fikk jeg et nydelig sjal, en lekker øyenskygge og ei søt hjemmelaget hjerteeske. Av Marianne fikk jeg ei søt hjerteboks og noen skjønne servietter, med et koselig kort til. Tusen takk begge to, slike gaver er koselig å få:) 

Idag har jeg hatt koselig besøk av Marianne, vi strikket og koste oss. Kjekt med besøk når jeg bare er hjemme etter operasjonen. Den gikk veldig bra. Jeg fikk narkose, og når jeg våknet hadde jeg litt smerter, og ble neddopet før jeg fikk reise hjem. Dagen i går var ikke så god, men idag har jeg ikke hatt store smertene heldigvis. Nå er det bare å fortsette med grønnsåpebad og avslapping-som jeg fikk beskjed om-så regner jeg med at det gror fort=)

Ikveld skal jeg nyte en hjemmelaget lasagne àla Marianne, mmmm:)  Ønsker alle dere der ute en fin fredagskveld;) 


Den fine øyenskyggen jeg fikk, lekker farge jeg bruker hver dag=)

Et lekkert sjal, en søt hjerteboks og en nydelig øyenskygge=) 
Ei kjempesøt hjerteeske, søte servietter og koselig kort=)
Den søte esken, nydelig motiv=)

5 kommentarer:

  1. Så søtt! Kjempesøte venninner! God bedring, dette går bra vet du! Carpe Diem.:)

    SvarSlett
  2. Bra du likte det, vennen. Koselig på besøk og så nydelige kjeks du hadde laget:)
    Nå skal jeg sy litt. Får satse på litt strikking i morgen, hihi. Håper jeg får det til.

    *klem*

    SvarSlett
  3. Kjempefin gave du fikk av Beate også da:) Jammen er vi snille mot deg, hihi. Fordi du er så snill mot oss!

    Klem

    SvarSlett
  4. Så fine gaver du har fått:)
    Ha en fortsatt nydelig sommer:)

    SvarSlett
  5. Så gode venninner du har som tenker på deg. God bedring også, pass på å bli raskt bra så du kan nyte sommeren!

    Ha en fin dag!
    Klem Kari

    SvarSlett