torsdag 15. juli 2010

o herlige sommer

Nå er det kun en dag igjen på jobb, så er det SOMMERFERIE!!!:D   O herlige sommer altså;) Men jeg klager ikke, har hatt en superfin uke på jobb sammen med verdens beste barn:) Koser meg skikkelig om dagene;) 
Hjemme er det også mange prosjekt på gang, og jeg digger denne tiden med alt som skal skje:) Men først og fremst er det en siste dag på jobb før ferien, og jeg skal til å bake nå, en liten overraskelse til de søteste små til i morgen:) 

Ha en fin torsdag alle sammen:) 


Vår "nye" uteplass=) de nye pleddene passet perfekt sammen med blomsten og lysene ute;)

Her er en av stolputene jeg fikk av mamma:) flotte å ha ute i sommer. jeg tenkte å ha en av de å sitte på mens jeg koste meg med planting og lignende ute=)
nyeste tilskuddet til verandaen. to søte sommerpledd i fleece=) fikk de av mamma når vi var på shopping her en dag, tusen takk:) de ble skikkelig søte ute=)

3 kommentarer:

  1. Tenke dokke gler dokke til ferien! Det gjer vi også!! Så snill mamms å ha med på shopping da!! :D Deilige farga! Du kribla vel i fingrane ette å få begynne å plante alle avleggerane dine no ;) Klem

    SvarSlett
  2. janei kan ikkje klage på ho nei;)
    ja no e d like før fingrane går amok her!! haha:p
    på tirsdag blir d nok litt shopping av diverse, pluss henting av masse avleggera i mamma sin hage=) ska plante å plante i skråninga,før vi reise på ferie:)

    SvarSlett
  3. Så koselig dokke har fått det! Hos oss ser det ut til å gå nok eit år før det blir bra hos oss hehe. Slik går det noe mannen jobber meir for svigerfar enn heime. Men det er snilt av han da. Gleda me til å sjå reaksjonen til pappa når han kjem fra ferie og badet og vaskerommet er ferdig!
    Gleda oss til kosehelg, det blir deilig! Skal ta massevis av bilder, you know me. Og strikke:)
    Ha ei fin helg, snuppa!

    Klemmer!

    SvarSlett