fredag 27. november 2009

fredag

ny dag, nye muligheter=)
skulderen og ryggen er helt kaputt, og det har ikke vært noen god natt. men jeg håper denne dagen blir bedre;) mamma kommer på besøk og skal hjelpe meg og få opp igjen julegardinene-som vi tok ned og vasket:o), og bake noen julekaker(irriterende å ikke kunne bake selv når man har såååå lyst!).
i ettermiddag skal sambo vaske hus og gjøre klart til selskap i morgen- bake kake ol:) heldigvis har jeg en samboer som er flink på kjøkkenet=) i morgen er han 28 år, jeg gleder meg til feiring med familie og gode venner!:)
ellers må jeg vel være flink å gjøre øvelsene jeg har fått med fysio, og slappe av mest mulig. jeg kjenner at jeg ikke er vant til det, og spesielt ikke etter det hatteføket som har vært denne høsten. men nå håper jeg desember skal bli en god mnd;)

håper dere alle har en fin - fin fredag=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar