lørdag 21. november 2009

det nærmer seg..=)

jeg gleder meg sann til juuuuuul:o) <3
jeg har nå funnet lekre julegardiner, de skal opp til uken- etter jeg er ferdig med eksamen og alt;) ellers har jeg funnet adventsstake til kubbelys, den er bare lekker!
jeg var også på devold og handlet gave til morfar, og der fant jeg ulljakken jeg har siklet på sikkert snart ett år nå, til halv pris pga . en liten feil. digger feilvarer!!!:D

har også funnet bursdagsgave til Linda, det var den siste som var igjen- på den butikken da, hihsi, så håper hun blir fonøyd;) jeg har funnet ut mye om hvem som skal få de mest avanserte julekortene- de som jeg har lagt mest flid i, jeg vil gi de til de som betyr mest for meg/oss. blir vel ca.10 slike kort, ellers litt enklere til resten;)

jeg har også hamstret inn til julebaksten idag, så nå er jeg klar til bakingen!! nellikspiker og appelsin er kjøpt inn, så dette lover godt, digger å være ute i god tid:)

litt bilder kommer etter jeg er ferdig med eksamen;)

3 kommentarer:

  1. gler mej til å sjå jakka du kjøpte!!
    kose dej med baksten med... blir nok kjøpt bakst i år. I går kveld pakka ej inn ørtogførti julegaver. Men blei litt omrokkering, så har fremdeles et par til ej må kjøpe fant ej ut...... jadda... lommeboka e begynt å bli slunken til jul!!

    SvarSlett
  2. Devold fabrikkutsalget er helt supert, var der kjempeofte da vi bodde der:) Har såvidt begynt på julegavene her også, ferdig til Christian, pappa og Iselin...men har en del igjen, hehe!

    SvarSlett
  3. åh e såååå fornøyd me jakka altså, skikkeli deili!!:D årets julegave til me sjøl:)
    no e e ferdi me eksamen, å da e d straks julekakebaking på gang=) en dag e får ånda=)
    Beate: så herli da å ha fått pakka inn så masse gave=) tenke d e digg=)snakka om slunken lommebok... gler me til desember å ny lønn, da blir siste shoppinga gjort for min del;)
    jeanette: tenke d e litt rart å ikke kunne spasere på devold, men d e vel mye bedre å bo der dåkke bor no likevel regna e me:)
    deili å vær ferdi me christian da:) e vet ka ronny ska få, men han har bursdag å no neste helg, så den først;)

    SvarSlett