lørdag 7. januar 2012

herlige lørdag

 denne søte lille orkidèen fikk jeg av Marianne for en tid tilbake, den er kjempefin:)
 noen julekort, de får henge ennå selv om julepynten er borte;)
til jul ønsket jeg oss nye rammer. av min søster med familie fikk vi denne søte Lisbeth Dahl rammen som verdens fineste gullgutt er rammet inn i, og av Marianne med familie fikk vi den søte rammen som alle 5 søskenbarna er rammet inn i. Lysestakene er noen av mine favoritter, som pryder stuevinduene sammen med rammene. Vi fikk flere rammer, som kommer bilder av senere.

Idag har vi kost oss her hjemme. Ryddet, vasket alle vinduene innvendig, kost oss og lekt masse:) Mens min kjære var på skitur, var jeg og gullgutten på skogstur. Det er veldig koslig nå som vi kan trille tur og "prate" sammen om ting vi ser på veien. Det er snø ute og det digger jeg!:o)

Hjemmelagd pizza og sofakos hører også med på en lørdagskveld. Håper alle der ute har en fin kveld, og jeg ønsker alle en flott søndag;)

1 kommentar:

  1. Så mange fine ting:) Bra du set pris på gåvene eg gir deg hihi.
    Vi hadde ein deilig tur i dag. Gjekk heilt fram til varmestova, 2 mil. Kjenner det godt no ja, grur meg til i morga - gangsperre!! Håper dokke kan vere med på ein tur snart. Rakk ikkje å møtast i helga då:( (berre Ronny på skituren i går). Håper dokke har hatt det fint og at det var kjekt på babysvømming.

    Klem

    SvarSlett