mandag 2. januar 2012

året 2011

Her kommer en liten oppsummering av året 2011:

Julaften feiret vi hos min søster- hele familien. vi fikk tatt masse masse bilder, og her er noen av de, samt et bilde av en aketur i nysnøen:) Et lite bilde av nissegutten vår under photosession til julekortene er også med.
 I november hadde min kjære bursdag, og vi koste oss masse. Kos i morgenkåpe og nattdress er viktig, for ikke å snakke om kveldskos med pappa før leggetid:) Lesing av julehefte og pynting av juletre hører også med tett inni julestria:o)
 I oktober tok lillegull fly for første gang- da gikk turen til Stavanger og et vennepar som fikk en gutt et par mnd. før oss. Der koste vi oss i 4 dager, og besøkte blant annet en bondegård- men grisene var jammen skumle! Leik med piano og soving på mamma ble det også tid til på turen. I september feiret vi min bursdag, og lillegull lekte/hang på beina til søskenbarnet som er 5 mnd. eldre. De koste seg sammen:) Frukt på strømpe er veldig godt, og her har gullgutten fått smaken på det søte fruktliv :o)
 I august smakte gullet fruktpurè, nam nam! Kul var han også i lekedressen søskenbarnet på 8 år har hatt, tøffingen vår!:) I juli hadde vi dåp, og en blid og fornøyd liten gutt sov seg gjennom nesten hele dagen. Grøten ble inntatt i juli for første gang, noe skeptisk, men det smakte godt det også!  Og så var vi en liten tur på trollstigen mens min kjære var på jobb, lillegull var eksemplarisk nesten hele bilturen, og koste seg i bæreselen:)
 I juni hadde ene søskenbarnet til lillegull bursdag, og ble hele 3 år!! Det ble feiret med kaker og masse pakker, og alle søskenbarna samlet;) Her mangler minste søskenbarnet, men ellers er alle på ett bilde. Kakebordet i dåpen ser dere også, og en trøtt liten gutt i "discostolen" sin. 17 mai feiret vi her på Stette, og lillegull hadde på seg hjemmestrikket bunad som jeg har lagd. Søtnosen :)
 I mars ble den herlige strikkede buksen ferdig, jeg hadde som mål å lage jakke til, men den ble bare halvferdig når gullet kom. Slik går det når hovne fingre overtar:o) Og i april fikk vi verdens største gave- gullgutten kom 14 april, etter nesten to døgn med intense rier. Lykkelige foreldre over at alt gikk bra og vi fikk en frisk og fin gutt:) Dere ser også de siste bildene vi tok her hjemme før fødselen;)
 I mars var vi faddere til tante-og onkebarnet vårt, en herlig liten tass:) Inni magen var det en liten gutt som straks skulle ut, så heldige de er de to som er så tette i alder:) Bleiekaka lagde jeg til dåpen. Vognen kom i hus tidllig, men i februar stod den klar med vognteppet jeg strikket:) Flere flotte turer i vinterværet hadde vi, blant annet til den gamle skodjebrua. Treet under er her på Stette på en flott gård- der kunne jeg tenkt meg å bygge hus!:)
 Nyttårsaften 2010/2011 feiret vi hos min søster med familie, og vi var veldig spente på gullgutten inni magen:) Min kjære fridde til meg 1 januar 2011, fantastiske kjæresten min!:) Noen bilder av en nyfødt gutt i april ser dere også:)

3 kommentarer:

  1. Jammen et innholdsrikt år dokke he hatt! Spennande å sjå ka det nye året bringer!! :))

    SvarSlett
  2. ja kan ikkje klage på året som har vært, utroli heldige har vi vært:) tenke det neste blir minst like innholdsrikt, gler me allerede:) håpe d gikk bra idag i nyejobben;)

    SvarSlett
  3. Herleg oppsummering frå eit finfint år:) Trur ikkje eg skal ta mnd for mnd i år....
    Håper tanna er bedre? Ikkje særleg med våkne netter nei. Eg sov 6 timar i natt (la meg 2030 då så det var mange våkne timar likevel). Natt til i går sov eg NULL.... fungerer dårleg uten søvn altså. Håper det er forbigående.
    Snart jordmora, kanskje ho veit råd??

    Klem og gi eit pip då om du har tenkt deg på Puls´n ein kveld i veka

    SvarSlett