fredag 4. november 2011

søte små

Jeg bare digger smilet til lillegull, noe så herlig :) det er bare fantastisk å være mamma, og jeg gleder meg over alle store og små hendelser:) nå har småen begynt å åle seg fremover, og da skjer ting jammen fort!:o)

På mandag var vi en tur hos mamma, som passer søskenbarnet til lillegull av og til. Hun strikket like dresser til guttene, og vi måtte ha en photosession ;) gutta-boys var mest opptatt av å spille piano, og heldige er de- som får sitte på mormor/farmor` s fang samtidig;)



 de er bra søte der de sitter og spiller, koser seg sammen :)

 jeg tok en hel masse bilder av de med samme dress, og irriterer meg grønn over at lillegull hadde blå ullsokker
(spesielt når jeg kom hjem og oppdaget en hvit strømpebukse i stellevesken- jeg som trodde jeg bare hadde ull der:p )..  men men, fine er de uansett, og så glade i hverandre :) ikke lett å få smil fra begge, men sånn er det bare:)
gullgutten er veldig aktiv om dagen, og kommer seg frem der han vil- nesten. det er veldig gøy for mamma`n å følge med, og ta bilder. innimellom konsentrasjonen får jeg slike flotte smil, herlig:)

jeg ønsker alle sammen en flott helg, vi skal på kjøkkendugnad hos min søster med familie :;)

1 kommentar:

  1. Han er sååå herleg! Både smilet og dei store augene! Fine dressar!!!
    Vi reiser til Stadt i dag, med fotoklubben. Blir kjekt!! Ha ei fin helg, søta, så sjåast vi neste veke!

    Klem klem

    SvarSlett