mandag 4. juli 2011

sommer, sol og...

Jeg er jo hjemme i permisjon, så jeg nyter sommeren maks!
Det har vært en del regn, men også noe sol:) Det er viktig å nyte de fine dagene ekstra godt, men også kose seg på regnfulle dager når de kommer.

I helgen lagde vi ferdig blomsterbedet ute, bilder kommer senere. Jeg elsker å pynte rundt meg, og nå er jeg skikkelig fornøyd!

Utenfor døren er det også blomster i fleng. Hele 3 potter med herligheter har vi ute nå. På bildet under ser dere min favoritt. Det måtte jo bli råååååsa:o)

Jeg unte meg selv noe nytt nå når jeg går i permisjon, nemlig Ilse Jakobsen- støvler, med strassbling-spenne!!!! Herrrlig, nå nyter i alle fall jeg sommer`n!!:) De er supergode på, og varmer utrolig godt! (Jeg har tidligere ikke kjøpt fordi de med snøring ikke passer min fot, men virker som det er to modeller med spenne, og den ene satt perfekt!)

Ha en fin sommer da dere, her nyter vi den og planlegger både ferie og dåp til lillegull:) (ehhm... lurer på hvor dyrt bryllupet vårt blir når jeg ser hvor mye penger vi bruker på dåpspynten..noen som sa at jeg elsker å pynte?? hihi, dill og dall må man ha, får aaaldri nok.. ).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar