mandag 18. juli 2011

ekte kjærlighet

Nå om dagen har vi et strålende vær her på sunnmøre:) En vakker perle, og jeg må si vi er heldige som har så fin natur rundt oss!
Jeg har ønsket meg blomsterbed siden vi flyttet inn i huset, men siden vi først måtte få på plass platting og trapp, ble det blomsterbed først nå i år. Det var kjempekjekt å lage til og pynte, virkelig koselig å være ute nå! Den fineste blomsten jeg kjøpte står utenfor døren vår i en krukke jeg fikk av søsteren min ifjor til bursdagen. Jeg er vel en av alle som er hektet på rååååsa.. , og det ble derfor såklart rosa blomster også! Det er jo så lekkert til grått og hvitt, som huset vårt er;)  Denne blomsten har vi også flere av i blomsterbedet, men mindre;)
Nå nyter vi dagene ute, og koser oss med et så og si ferdig uteområde. 
Til helgen er det dåp for lillegullet vårt, og vi gleder oss stort til å feire dagen sammen med familie og venner;) Pynt og det meste er kommet i hus, og nå gjelder det bare å handle inn all maten:o) Bilder kommer når den store dagen er overstått!
Til slutt vil jeg bare dele et flott bilde med dere! Vi er så heldige å ha to flinke fotografer i vennekretsen, og de er i tillegg et fantastisk flott par!! Vi er veldig glad for å ha slike kjekke venner, og dette bildet viser virkelig ekte kjærlighet!! Fantastisk flott bilde, jeg digger det! De feiret 17 mai sammen med oss i år, og da tok vi dette blinkskuddet;)
Ha en strålende fin uke videre, vi koser oss med dåpsforberedelser!  

3 kommentarer:

  1. Så koselig da,vennen! Det føles veldig som ekte kjærlighet:))) veldig herlig følelse! Har storkosa oss i Sverige,no er det Fåvang eit par dager før vi vender snuten heimover. Blir deilig med ein Kroatia tur også,berre vi to. Vi sett stor pris på dokke også,må vite,og gleder oss masse til dåpen søndag! Klem fra oss 3 på E6

    SvarSlett
  2. Det er så koselig med en oppdatering i bloggen din! Nydelige blomster du har forresten, har maken men i lysere rosa i bedet her, de er jo så vakre!

    Lykke til med dåpen til helgen!
    Og ha en super sommer videre!

    Klem Kari

    SvarSlett
  3. Vil bare sende deg en hilsen og si lykke til med dåpen i morgen.
    Håper både dåpsbarn og foreldre får en fin og minneverdig dag :)

    Stor klem fra Monica.

    SvarSlett