torsdag 3. mars 2011

status


Termin : 16 april 2011

På vei :34 uker

Igjen til termin: 6 uker + 2 dager

Kjønn: Gutt

Utålmodig: litt noen dager. Når bekkenet krangler og ryggen verker

Hodet ned: ja

Aktivitet innenfra: stort sett hele dagen, og det meste av natten=) en aktiv liten knert

Navn: karl bjartmar rasmus :p

Vektøkning: 10.2 kg

Barnerom ferdig: er på vei. Seng og div. er kommet, men han skal jo ikke bo der første tiden=)

Utstyr kjøpt: det meste er kjøpt inn/fått=)

Mangler utstyr: stellebord og stellekommode. Skal ha ett oppe og ett nede. Babybjørn/bæresele, badesete til badekar, babycall, lammeskinn og speil til bil.

Strekkmerker: ingen ennå=)

Melk i brystene: innimellom. Har hatt siden rundt uke 20.

Om fødselen: den kommer når knerten er klar, og ingen vet hvordan det utarter seg, så blir spennende=) gruer meg ikke slik som før.

Plager: Har bekkenløsning, masse kynnere og litt vann i kroppen, men ellers alt braJ

Oppegående: jeg er da det for det meste:o) men ikke i jobb lenger.

Sulten: nesten aldri. Blir fort fullt:o)

Dilla på: jordbærmilkshakeJ

Hodet festet: ja, for ca. 2 uker siden ifølge jordmor og de på fødenJ

Kynnere: hele døgnet, men ikke vonde stort sett

Tungt: begynner å bli det, men skulle da bare mangle=)

Høygravid: om 4 dager:p

♥ Fødeklar: om 24 dagerJ

Vann i kroppen: Ja, men ikke så mye, og ikke hele tiden.

Neste kontroll: 18 marsJ

Sykehusbagen: pakket jeg i uke 28:o)

Humør: stort sett bra(eller hva sier du kjære?:o) ), men har jo noen dager jeg ikke er like blid. Henger sammen med smerter og hvor sliten jeg erJ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar