tirsdag 15. mars 2011

helgen som var

Nok en helg er over, og vi er godt inne i en ny uke.
Helgen startet med koselig besøk av ei venninne og hennes sønn fredag. Lørdag var det avslapping, siste shopping til dåp og kakebaking. Koselig med forberedelser. Jeg scrappet også kort til dåpsbarnet, og la siste finishen på bleiekaken jeg hadde laget.
Søndag var det klart for den store dagen! Vårt tante og onkelbarn skulle døpes, og vi skulle være faddere. Opp tidlig, krølling av hår og pynting av kaken(liker å pynte de like før de skal spises). Viktig med planlegging, og listefreak som jeg er, så hadde jeg liste over hva som skulle gjøres før vi dro,hehe
Før gudstjenesten i kirka gikk vi opp på graven til min mormor. Den var nedesnødd, så min kjære ryddet og ordnet. Koselig å besøke graven igjen, og det bare en uke før mormors bursdag;) Mamma, morfar og onkel kom også på graven før kirken.
Selve dåpsseremonien gikk veldig bra, gutten var kjempeflink i kirken;) Storesøster var også veldig flink, og kom med noen gode kommentarer innimellom. Den beste var: "Lillebror va flink. No e vi ferdi"! :) Kanskje ikke mest spennende stedet for ei lita jente å sitte stille i 1 1/2 time:o)

Resten av dåpsdagen gikk som en drøm, og alle hadde en flott dag. Mange fine gaver, og flotte bilder ble tatt:) Jeg tror nok alle koste seg masse;)

Under ser dere noen bilder av bleiekaken jeg lagde, samt en scrappet vogn og kortet til lille gullungen;) Jeg har også lagt ved et bilde av stolt tante og fadder med gullungen på armen:) Lillegull i magen sparket ivrig når vi ble fotografert, ville jo være med han også:o)

Nå er det 4 1/2 uke til termin, vi har bikket uke 36, og fødselen nærmer seg med stormskritt!!! Som vi gleder oss!:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar