torsdag 27. januar 2011

valgets kvaler

Så var det dette med stellebord/stellekommode da.. det er alltid vanskelig synes jeg....
min egentlige favoritt er brio sitt stellebord med åpne hyller. Dette har jeg lyst å ha på badet oppe. Men.. så er det det at vi kunne tenke oss en kommode kanskje? Men hva passer best hvor?
Eventuelt en stellekommode àla Skagen sin på bildet under brio sin(skagen er med skuffer). Noe lignende lurer vi på å ha på badet nede. Den er genial siden det er fin topplate på den, noe som gjør at vi kan bruke den etter vi er ferdige med stelleperioden.
Vi må nok titte litt til i butikkene, men regner med vi går for Brio sin, og en stellekommode àla Skagen:)

Det er mye som skal kjøpes inn til lillegull kommer, men det skulle jo bare mangle med en ny liten sjef i hus:)
Vi har jo det meste i orden nå. Ammepute og vippestol låner vi med Beate, ei venninne. Hun har akkurat samme typen som jeg har tittet på, det er jo supert=)
Vugge står på listen, men den skal vi få;)
Ellers er det madrass til sprinkelsengen, bæresele og lammeskinn som gjenstår. Med unntak av alt det morsomme småtteriet da, såklart;) Jeg gleder meg til å gå ut i permisjon og trille turer med lillegull, og ikke minst ta han med på Moa og kjøpe mange lekre klær og leker.
Det aller meste er vasket og klart til bruk, så vi er godt i rute. Som den spente mamma`n jeg er så gleder jeg meg veldig, og kunne nok redd opp sengen allerede:o) Meeen...venter litt med det;)

Håper dere alle får en fin torsdag:) Jeg skal strikke videre på dåpskjolen som jeg endelig har begynt på, det er en fin aktivitet når en må holde seg i ro;)




1 kommentar:

  1. Hei hei!
    Her hadde vi stellekommode (med badekar) på badet i hovedetasjen da Nicholas var liten. Synes det var veldig praktisk med skuffer som vi hadde klær, vaskekluter, bleier osv i. Fant ut det var greit å ha alt på samme plass, slik at vi slapp å gå på rommet for å hente klær hvis det f.eks hadde vært uhell på bodyen. Badekaret lå under topp-plata, så det var bare å vippe ned plata når badinga var ferdig og vannet tømtes ut via en slange. Det var godt for ryggen å kunne stå oppreist å bade han:) Når han var for stor for det karet så tok vi bort badekaret og fikk da ei ekstra skuffe å bruke. Huska ikke merket, men kjøpte den på enten Babycomfort eller Storken, hmm... (har solgt den no) Vi likte veldig godt å ha det slik i hvert fall:)

    Vil anbefale å prøvelåne bæresele med noen før du kjøper, Nicholas synes det var helt forferdelig å være i Babybjørnen så det var bortkasta for vår del. Lykke til med alle valga som skal tas, hehe:)

    SvarSlett