mandag 17. januar 2011

magen

Jeg tenkte å vise frem magen min nå.
Sambo tar jevnlig bilder som skal i babyalbumen, men igår tok han noen som jeg kan vise frem her også:)
Jeg føler at magen er ganske stor nå, så det er igrunn moro å se at den ikke er så stor som den virker. Her er jeg 28 uker, og jeg nyter hver en bevegelse inni der. Enda mer gleder jeg meg til å hilse på lillegullet vårt, og de tre neste månedene tipper jeg går fort!
Igår hadde vi besøk av et vennepar med en liten tass på tre mnd, og de blir nok noen gode lekekamerater etter hvert de to:) En veldig rolig liten gutt, men når han skrek litt, var det vill turbo inni magen,hihi

Idag skal jeg bare slappe av og ta det med ro. Ønsker alle en fin mandag:)



5 kommentarer:

  1. Ditta kler du absolutt Hanne! :) Virkelig flott e du :)

    Gler mej til i kveld! Stor klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin!
    D e bra dokke e flink å ta bilde av magen:D
    d va ikkje ej nåkken av gangene og angra på det no.
    ps.har fått nytt navn og netadr på bloggen min:o)
    Snakkes!klem

    SvarSlett
  3. takk takk dåkke:)
    ser virkeli at e burde ha stripa håret igjen, men sann e d når en går gravid, mye en ikke kan gjør. får ta d igjen når knerten e ute=)

    SvarSlett
  4. Oioi, så stor og fin mage! :D
    Min var vel den størrelsen på termin, hehe, kom så seint. Kos d med magen:)

    SvarSlett