søndag 11. desember 2011

tredje søndag i advent

Da er vi allerede kommet til andre søndag i advent. Vi har hatt en fin dag, tross litt småsyke hos hele gjengen. Idag tidlig lagde jeg brente mandler for første gang, mmm:)

Ellers har vi gått tur, brr, idag var det kaldt, og fått unna en hel del julegaver, så nå er vi straks i mål!:o) Rommet til lillegull har blitt totalt forandret, bilder kommer i morgen tenker jeg :)

Nå er det sofakroken og strikketid resten av kvelden, jeg gleder meg til å bli ferdig med prosjektet dere skimter under;)

Lillegull er litt av en krabat, "hvorfor sitte i stolen når jeg kan stå?" :o)

1 kommentar:

  1. Hihi så herleg:) Du får ta selar på han då!
    Idag hadde eg siste foto oppdrag før jul, no er det berre å nyte førjulstida... men er visst jul allerede neste veke...!?? UPS..

    Klem M

    SvarSlett