søndag 26. juni 2011

en liten titt



Det nærmer seg den store dåpsdagen, og jeg er i full gang med planlegging og dekorering. Me like!
Noe av det som er koseligst med slike selskap er jo nettopp hvordan man skal pynte!
Jeg har laget bordkort til alle gjestene, og dere ser en liten smakebit her;) Siden jeg gikk tom for den beste limen på de to siste skoene(min og min sambo sin) går de litt opp i limingen... har nå kjøpt ny lim og skal ordne på de;) Men her er en liten forsmak på hvordan det skal se ut i allefall. Jeg gleder meg skikkelig til å pynte bordet når dagen kommer!=)

Idag er det nyyyydelig vær her på sunnmøre, og jeg sitter og scrapper i solskinnet;)

Vi skal i bursdag til minste tante- og onkelbarnet idag, og under ser dere en smakebit av bursdagskortet;) Jeg prøvde meg på et muffinskort, og ble igrunn veldig fornøyd=) (med mobilbilder er det så-som-så med kvaliteten, men dere ser nok hva det er;) ).

Håper alle dere der ute har en strålende fin helg, her nyter vi den!


1 kommentar:

  1. Såååå koselig å se papirarbeider i bloggen din igjen!!!

    Herlig muffinskort og så skjønne sko til bordkort da! Nydelig rett og slett!

    Ha en flott dag!
    Klem Kari

    SvarSlett