tirsdag 22. desember 2009

juletid

Juletiden er kommet for fullt, og vi nyter de siste dagene=) I går var det 4.søndag i advent, rart hvor fort tiden går! Vi var så heldige å få låne med oss nabobarna som bor vegg i vegg-Dagny som er 3 år idag, hipp hurra!!, og tvillingene Martin og Sindre som er 1 år, og gikk en lang tur i skogen. Ronny og Dagny storkoste seg på kjelketur, og jeg må si det var veldig godt å komme seg ut litt. Det er så mye morro med barn, så det var en ekstra bonus å få ha de med=) Senere på dagen dro vi en tur ut til mamma og Linda m/fam. De har pyntet til jul, og Alfonso var i sitt ess som vanlig;)  mamma er ferdig med gråtass-genseren til Leah, den ble lekker! Linda og de er ferdige med kontoret sitt, som også ble veldig bra;)  Jeg tok et bilde av mamma`s adventsstake og den lekre julekulen som står ved siden av;) Ellers ser dere bilde av vår adventsstake;) Litt rart at alle lysene nå er tent..

vel, det var dagens skriblerier, noen bilder finner dere under;) ha en fortsatt trivelig førjulstid alle sammen=)


Ronny og Dagny på tur=)

mamma`s adventstake og lekre julekule=)


alle 4 lysene er tent;)
og her er det 4 lyset;)
en liten overraskelse til mine 3 søte tantebarn på julaften;)
en førjulsgave, jeg har scrappet litt på boksen;) sier ikke hvem den er til=)
enda en førjulsgave, after eight i denne=)
samme boksen, sett ovenfra;)
og den siste gaven jeg har scrappet. her er det toffifee inni=)
noen fyrstikkesker som jeg scrappet tidligere i høst, som er en liten ekstragave til noen;)
noen julekort og de fleste gavene som skal gies bort;)
Ronny har kjøpt seg julegave fra seg selv:p   veldig dårlig bilde, men arti var det jo, å kjøre helikopter inne;)
kransen på døren i år;) den jeg lagde ble jeg ikke fornøyd med, så det ble en fra Jula i stedet;)
julegaven fra jobb, cd med nathalie nordnes. kjempekoselig musikk;)
jeg har også kjøpt julegave til meg selv:D en lekker vest jeg skal strikke, har drømt om denne i hele høst! så nå har jeg alt klart, må bare bli bedre i skulderen først;)
og her er den lekre tråden som skal bli til en vest;)
donald`s julehefte er obligatorisk hver jul=)
av Birgitte på jobb fikk jeg dette lekre lyset i gave, tusen takk=)
jeg lagde tidligere i desember peppermyntekuler, nam nam=)
juleglasset mitt, bare må drikke julebrus av det;)
og til sist en engel jeg lagde til tante Ragnhild i Oslo;)

1 kommentar:

  1. Så lekre de eskene dine ble! Liker så godt engelen på toffifee-esken din så jeg falt jo for den esken. Og de fyrstikkeskene var også flotte.

    SvarSlett