søndag 13. september 2009

søndag:)

Idag har vi gjort litt forskjellig. Jeg og Ronny var på søndagstur innover skogen og mot Tennfjorden. Det var koselig=) Godt å komme seg ut, og så var det bra vær idag i tillegg;)
Jeg dro en tur ut til mamma for å se på den nye båten de har kjøpt, gleder meg til neste år, blir kjekt å være med på fisketurer igjen:) Jeg tok dessverre ikke bilder av den , får gjøre det en annen dag.
Jeg var opp til morfar en tur også og plukket epler og plommer. Han hadde 3 forskjellige sorter epler, så det ble en liten haug da ja;) Etterpå plukket jeg flere epler hos mamma. Der tok jeg også bilde av treet. Alle bildene er fra mobil-kameraet da jeg glemte kameraet hjemme.. men men, her er noen bilder fra dagen idag:


melkespann hos mamma
mmm.. nyyydelige epler på treet=)

her er epletreet hos mamma. litt uklart bilde. plommetre bak, og hestevogn=)


rosa roser=)



hvite roser- mine roser sier mamma=) de er fine;)


og en gladiol. den var skikkelig fin=)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar