mandag 31. august 2009

Ny blogg=)

Jeg har nå opprettet en ny blogg, siden jeg vil ha en litt mer privat=)
Jeg kommer nok til å bruke bare denne fremover, og vurderer om jeg skal slette den andre.

Nå for tiden er skolen begynt igjen, og jeg er inne i mitt siste skoleår!! Jippi=) Ellers er det jobb, scrapping, strikking, trening og andre ting som opptar fritiden min.
Jeg gleder meg stort til jul, og har allerede laget 25 julekort=)

Idag har jeg gjort en del skolearbeid, og så fikk jeg Besøk av Beate og Tiril. Det var koselig=)
I helgen var jeg på Strandafjellet sammen med Marianne og Aksel på hytta deres der. Det var en fin tur, og vi koste oss både på fjelltur og i hytta. Silje og Brit kom en tur lørdagskvelden, da scrappet vi. Ellers strikket vi mye.

I morgen er det jobb igjen, og 1 september. Det vil si at det kun er 22 dager til jeg blir 27, jeg gleder meg!!:)

Jeg skal se om jeg kan få lagt inn litt bilder senere, akkurat nå er det middagstid;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar