fredag 24. februar 2012

helg

Da er det helg igjen :)

Det er veldig deilig når fredagen kommer, og helgen er her. Jeg er i permisjon med lillegull, men i helgene er vi sammen alle tre, hele dagen, da koser vi oss ekstra mye :) Og mor får sove en natt i fred(stort sett flink lillegutten vår, men en baby er som regel våken innimellom).
De siste helgene har vi gått på babysvømming søndagene, og har fire ganger igjen. Koselig å gjøre noe sammen, annet enn tur og besøk. Det er viktig å nyte dagene.

Idag har jeg og gogutten kost oss masse! Først på shopping sammen med min søster, bursdagsgaver måtte vi ha:)  Så på besøk til min bror og familien(da var min kjære med også), før vi til slutt stoppet innom mamma. En super start på helgen! :)  Jeg kjøpte en lekker skål på kremmerhuset, og noen påskeegg på Ålens. Gogutten fikk sitt første lille påskeegg, og valgte det ut heeeelt selv :o) Han og tante Linda var nemlig på Ålens og tittet mens jeg prøvde klær:)

Nå sover lillegull, og jeg vurderer scrappepulten for en stund. Koselig syssel det når jeg er hjemme alene noen timer.

Ønsker dere en fin start på helgen, nyt den :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar