tirsdag 11. oktober 2011

snaaaart

oh-joy!! snart er det jul dere!:o) jeg gleder meg som en liten unge- like mye hvert år- men kanskje enda mer i år? det er jo litt spesielt når det er første julen til lillegull:) han elsker å rive papir nå, bare tenk om et par måneder??:)

en annen grunn til at jeg gleder meg spesielt i år- er at jeg ikke er gravid, og derfor kan gomle så mye fenalår jeg vil!!mmmmmmmmmmm:D  Og i år skal vi heller ikke ha omgangssyken til jul:s

Vi er vel "i rute" med julegavene også? 12 er ferdig, og resten mangler..hihi....  men i år har vi planer om å bli ferdig kanskje denne mnd? i alle fall til november er over;) desember skal bare være julekos, avslapping og baking:)


nedenfor er noen bilder fra julen i fjor. Det er vel ikke rart julen er en av favorittårstidene?:o)

På det første ser der ant minste tantegullet som forventningsfult ser på nisser på moa, leveringsklare julegaver og hjemmestrikket julekule.

på det andre er det ny vedovn, gravene til mormor, oldemor og oldefar.

på det siste er den flotte kirken jeg har arvet etter mormor, den er så lekker! spiller musikk gjør den også:)  egenbrodert pakkekalender, julekaker og appelsin med nellikspiker i.



2 kommentarer:

  1. Weee,for et herlig innlegg:)
    Jul er noen supre måneder (bortimot 2 hos oss,hihi)
    Du er jammen flink som har begynt på julegaver,det burde jeg også!
    Jeg titter innom bloggen din rett som det er,men har vært dårlig på kommentarer de siste mnd.
    Jonas er aldeles nydelig♥ Men det vet du,selvfølgelig;)

    SvarSlett
  2. Kooooooseleg! Gleda me madsevis til jul! Må begynne på gåvene snart eg og, men vil spare litt til jula er i gater og butikker:)
    Klem

    SvarSlett