fredag 10. juni 2011

god helg

Inne på NIB (norske interiørblogger) kan man nå stemme på de beste interiørbloggerne 2011. Jeg har min favoritt, og det har jeg hatt lenge, og det er SILJE-SIN (virkelig verdt en titt), som er nominert under kategorien landliv;) Mange flotte blogger, jeg koser meg med å titte gjennom mange av de;)

Ellers er vi igang med dåpsplanleggingen her i hus. Blått blått blått, jeg elsker planlegging og pynting=) Nå er det dekorasjonene som planlegges, og blå roser er en selvfølge i en liten prins`dåp:)

Det er også litt bryllupsplanlegging på gang, det er nesten enda mer spennende:o)

Ha en riktig god helg dere, vi skal kose oss veldig og nyte enda en langhelg:)

2 kommentarer:

  1. Heisann!

    Stemte på Silje-sin e også, kjempekoselig blogg og fine bilder (selv om stilen e heilt annerledes enn min). Fulgt bloggen i mange år:)

    Så kjekt med dåpsplanlegging, skal dåkke ha selskapet hjemme? Og enda kjekkere å se at det e bryllupsplaner på gang:D Blir det i utlandet?

    God helg:)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se hvordan det blir, nydelig med blå roser! :o)

    SvarSlett