søndag 28. februar 2010

søndag

Idag er det en nydelig søndag=) Ronny er på skitur, og jeg sitter hjemme med skolearbeid. Litt skjevfordeling eller? Neida.. :)  Ronny er jo også deltidsstudent nå, men ble ferdig med sin oppgave i går, så jeg unner han virkelig den nydelige turen idag=) Jeg kunne uansett ikke blitt med, ikke nok med at jeg har betennelsen i skulderen å pleie, så klikket ryggen min igår.. alt er vondt, værst er det å sette seg ned eller reise seg opp..da må jeg rulle over på siden..sikkert et morsomt syn:p  Jeg får da iallefall gått og stått nok=) 

Ellers er det ny skoleuke i morgen, og jeg sitter med siste innspurt av forberedelser. Samtidig som jeg pønsker på morgendagens matboks, må jo ha med noe lekkert=)


Jeg slenger ved et bilde fra gamlebyen til Kissime utenfor Orlando, der vi var i fjor sommer. Dette er tatt i en liten tivoli-del av byen, der vi alle koste oss en kveld( selv om jeg syntes det var lite sjarmerende-og heller veldig skittent og lite fristende å gjenta, spesielt med de ekle toalettene der vi måtte gå inn i en bakgård og låse oss inn å små avlukker der alle kunne titte under eller over døren-og mange gamle grisete mannfolk gikk rundt..jeg satt ekstra lenge på do, turte ikke gå derifra nesten..hadde selvfølgelig gitt vesken min til Ronny, hvis ikke hadde han fått en telefon med KOM OG HENT MEG.. hihi)

Ha en strålende fin søndag alle der ute, nyt solen=)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar